מענה לסגל אקדמי ומנהלי בנושאי מיחשוב כלליים ותקלות בכיתות – מדעי החברה

להלן ערוצי הסיוע והתמיכה בנושאי מיחשוב כלליים, ותקלות מיחשוב ותשתית בכיתות עבור סגל אקדמי ומנהלי הפקולטה בשנה"ל תשפ"ב:

 

  • תמיכה ומענה בכיתות הלימוד בזמן אמת: מוקד חדש לניתוב פניות:  054-8820470

 

החל מיום ראשון הקרוב (10.10), נפעיל, בשיתוף עם מדעי הרוח, מוקד לניתוב פניות על תקלות בכיתות.

  • המוקד יפעל בימים א-ה בין השעות 08:00 – 19:00 ויהווה כתובת בזמן אמת לכל תקלה בכיתה (מיחשוב או אחרת).
  • פניות למוקד: 054-8820470. המכשיר פתוח לשיחות ולהודעות וואטס אפ.

**בכל כיתה הותקנה מדבקה עם פרטי ההתקשרות.

 

  • תמיכה ומענה בנושאי מיחשוב שונים – סגל אקדמי ומנהלי: (1) מתאם מיחשוב (2)  מרכז התמיכה באגף למיחשוב - לא כולל ציונים ומוודל (חדש החל מפ"ב)

 

רכשנו השנה סל שירותים כללי ממרכז התמיכה של הרשות למיחשוב.

זה יאפשר לנו לווסת (ולו במעט) את הפניות הרבות שמתנקזות למתאם המיחשוב שלנו, יצחק וייס.

במקרה שיצחק אינו זמין לסיוע, יש לפנות למרכז התמיכה של הרשות למיחשוב.

 

דרכי פניה:

מתאם המיחשוב שלנו, יצחק וייס,  054-8820702.

 

מרכז התמיכה באגף למחשוב

  • פניה באמצעות מערכת ממוחשבת (כמפורט בקישור)
  • פניה באמצעות המייל: ITHuji@savion.huji.ac.il
  • פניה באמצעות טלפון: 02-5883450 בימים ראשון עד חמישי 20:00-08:00